Over de hele wereld lopen jongeren door allerlei redenen soms vast in hun leven. Als niets meer werkt komen ze bij Yes We Can Youth Clinics. Deze jongeren er weer bovenop helpen, perspectief bieden. Ze de handvatten geven om hun problemen te tackelen en zo een echte gedragsverandering te realiseren. Dát vinden wij het mooiste wat er is. Elke dag zetten ruim 300 medewerkers van Yes We Can Clinics zich dan ook in om het leven van jongeren (fellows) een positieve draai te geven.
In onze internationale kliniek behandelen wij fellows van 13 t/m 25 jaar met psychische problemen, verslavingen en gedragsproblemen. Wij bieden een klinische behandeling van 10 weken met aansluitend een op maat gemaakt nazorgplan. Hierbij staan onvoorwaardelijke warmte, veiligheid en op het juiste moment confronteren centraal staan. Yes We Can Youth Clinics werkt met multidisciplinaire teams: zorgspecialisten werken samen met ervaringsdeskundigen en jongerencoaches.  

Voor ons internationale hoofdkantoor in Oirschot zijn wij op zoek naar
een doortastende, zeer representatieve

Planning & Organisation Coördinator

27 uur per week

Als planning & organisation coördinator heb je een centrale plek binnen de organisatie en ben je het visitekaartje van het internationale hoofdkantoor. Je steekt graag de handen uit je mouwen en bij jou staat gastvrijheid hoog in het vaandel! Hospitality, het uitstralen van warmte met een glimlach en een positieve instelling zijn in deze functie dan ook een must, ongeacht de drukte van je werk. Onze fellows verdienen dit, ook als men onder druk staat. Finesse, tact en discretie zijn kenmerken die onze clientèle vanzelfsprekend acht. Wij zoeken een planning & organisation coördinator bij wie dit een aangeboren stukje persoonlijkheid is en die van zichzelf weet dat dit zijn/haar natuurlijke uitgangshouding is.

Het eerste warme en uitnodigende contact, zowel telefonisch als face to face, legt de basis voor het vertrouwen dat wij willen uitstralen naar deze kwetsbare groep mensen. De eerste indruk die de planning & organisation coördinator geeft van onze organisatie, kan van cruciaal belang zijn voor de jongere om de volgende stap te zetten.

Wat ga jij doen?

  • Eerste aanspreekpunt voor alle binnenkomende telefoontjes
  • Verzorging van de planning van uiteenlopende zaken zoals activiteiten rondom binnenkomst en vertrek van jongeren en families en coördinatie van afspraken met cliënten
  • Je ontvangt families, gasten, partners en overige bezoekers en geeft iedereen hetzelfde warme, positieve ontvangst
  • Je verricht ondersteunende werkzaamheden o.a. op het gebied van zorgadministratie of de intake
  • Je onderhoudt contact met (buitenlandse) verzekeraars en verwijzers en draagt zorg voor de bijbehorende administratieve (en financiële) processen
  • Je maakt wekelijkse rapportageoverzichten
  • Je controleert behandelplannen op lay-out en spelling en verstuurt deze naar ouders en/of verzekeraars
  • Je maakt dossiers aan in het zorgsysteem en beheert updates en onderliggende documenten
  • Je neemt het voortouw in het regelen van internationale zaken, denk aan bijvoorbeeld vliegtickets en hotels reserveren
  • Het verrichten van onder andere de volgende werkzaamheden; agendabeheer,  postregistratie- en verwerking, beheer voorraad kantoorartikelen
  • Secretariële ondersteuning aan alle teamleden

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau
  • Je spreekt en schrijft perfect Nederlands en Engels. Je hebt een zeer goede kennis van de Engels taal, bij voorkeur native, zowel in woord als geschrift
  • Je hebt 5 jaar aantoonbare, relevante werkervaring
  • Goede kennis en beheersing van het MS Office-pakket (minimaal Word/Excel/Outlook)
  • Je bent representatief, puur, inspirerend en je voelt feilloos aan welke omgangsvormen gewenst zijn
  • Jij begrijpt wat het betekent om met relaties om te gaan die zich doorgaans in een 5 sterren omgeving bevinden.
  • Je benadert de relaties vanuit warmte en aandacht
  • Je bent gestructureerd, nauwkeurig en weet goed overzicht te houden
  • Je bent een echte teamspeler, maar kunt ook goed zelfstandig werken en hebt een ondernemersmentaliteit
  • Affiniteit met de doelgroep is een pré
  • Jouw 27-urige werkweek wordt verdeeld over 3 dagen. Daarin vragen wij flexibiliteit tijdens verlof en vakantie van collega’s en de mogelijkheid om een dag extra te gaan werken in de toekomst, bij de verwachte groei van de organisatie

 

Geïnteresseerd?

Beschik jij over deze ervaring en competenties? Zie jij jezelf al binnen onze organisatie werken en sta je achter onze onderscheidende aanpak? Dan nodigen wij je van harte uit te solliciteren. Je motivatie en CV kun je uiterlijk 19 juni mailen naar [email protected]. Voor vragen over de vacature of selectieprocedure kun je contact opnemen met Silke Lamers van afdeling recruitment, via bovenstaand e-mailadres of via  085 - 0201240.

Bij indiensttreding moet de kandidaat een actuele Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.